2014. január 1., szerda

Onnellista uutta vuotta!


Megfogadtam, hogy idén nem fogadok meg semmit (micsoda oximoron). De komolyan, nincs értelme. Kétszer írtam eddig fogadalomlistát, vagy valami ilyesmit, de mindig ugyanaz az egy dolog maradt ki, és már torkig vagyok azzal az egy dologgal. Szóval most lázadok, és leszarom!
Mindig is utáltam a szilvesztert - állítólag ez fura, de komolyan utáltam. Kb. 15 éves koromug még el is voltam a rokonoknál, vagy az akkori legjobb barátnőmnél töltött szilveszterekkel (az utóbbit még élveztem is, persze), aztán gimiben jött az, hogy "mindenki bulizik, én meg otthon rohadok", és depiztem annak rendje és módja szerint. Borzasztó volt. Alig vártam, hogy eljöjjön az az átkozott éjfél, mehessek aludni és felejtsem el azt az estét. Most meg már úgy voltam vele, hogy hagyjanak már békén a szilveszterrel, otthon maradok, és azt fogom csinálni, mint máskor este. Aztán valahogy eszebe jutott, hogy mégis lehetne valamit csinálni (igazából mindig is szerettem volna ilyet, csak valahogy ha próbálkoztam is, nem jött össze), és végül hárman lettünk estére. Ki merem jelenteni, eddig ez volt a legjobb szilveszterem azzal, hogy most jól éreztem magam :D (nem kérek én sokat, komolyan) S mit csináltunk? Filmeket néztünk, egymás haját csináltuk, ettünk-ittunk és nevettünk. Én személy szerint azon, hogy a sas elvitte a kutyát a filmben. Nem, nem volt bennem egy csepp alkohol sem. Akkor is csak egy korty pezsgő, mikor kimentünk az utcára ordibálni, hogy buéééék! Hogy én mennyire utálom ezt a buékozást! Mintha nem lenne természetes, hogy mindenki mindenkinek boldog új évet kíván, hagyjuk már, minek mindig elmondani ugyanazt? úgyse gondolja senki se komolyan.
Szóval most nem határozom el, hogy ez az év más lesz, mert úgyis olyan lesz, ahogy alakítja a sors, meg persze én...ahh, de bölcs lettem. Nem is tudom, mit szeretnék elérni. Na jó, az azért nem lenne rossz, ha nem vágnának ki a suliból.  De - minden beképzeltség nélkül-, úgy érzem ezt azért véghez tudom vinni. A minden vizsgám meglegyen dologban már nem vagyok olyan biztos, de pozitív leszek, meglátjuk. 8-án lesz az első vizsgám. Szóbeli. Szlovákul. Full töténelem. Adatok, nevek, számok, évek, görög és latin kifejezések. Na nem baj, ha nem sikerül, három a magyar igazság.
Nem agyalok most ezen.
Az unalmas BUÉK helyett Onnellista uutta vuotta!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése