2014. január 15., szerda

The final countdown

Már csak három napot kell túlélni. Már csak két nap, két vizsga. Egy őskor, egy szociológia. Mindkettőt utálom, de sebaj (illetve, most a vizsga előtt 3 nappal jöttem rá, hogy nem is olyan rossz ez a szociológia, csak a tanár borzalmas). Meglesz mindkettős, stay positive! Még akkor is, ha most is blogolok ahelyett, hogy maglnám a hominidák testfelépítését és temetkezési szokásait. Shame on me!
Lényeg a lényeg, ha minden tökéletesen megy (és úúúgy fog menni!!!) akkor egy egész teljes hónap szabadom lesz. 17-17. Szeretem a 17-es számot, mondtam már? Amúgy komolyan szeretem, és ez most ilyen viccesen jön ki. Február 17-én kezdődik csak a nyári szemeszter, és pénteken, január 17-én lesz az utolsó vizsgám. Fura véletlen. Na, de a lényeg, hogy így is lesz!!! És persze, hiába várom már egy hónapja a szünetet, hiába haldoklom már a tanulástól, ismerem magam: hirtelen nem fogok tudni mit kezdeni ennyi szabadidővel. 1 teljes hónap. 4 teljes hét. Olyan fura ez amúgy is, tél közepén "nyári szünet" :D Sosem volt ilyenem, de mindig erre vágytam, hogy ne kelljen télen kint a hidegben fagyoskodni, hajnalban kelni, sötétben járni haza. A vizsgaidőszak előnyei...
Ezért, mivel igazából csomó dolgot lehet csinálni, ide leírom magamnak, hogy ha majd úgy kelek fel, hogy unatkozom, nincs kedvem, akkor csak idenézek, és ötletet gyűjtök (tudom, hogy senkit sem érdekel, magamnak írom, így szemléletesebb):
  • Ez rosszul fog hangzani, de meg kellene csinálnom valamit a Báthorys projektemből/munkámból, mivel most konkrétan sehol sem állok vele, és nyári végén le kellene adnom, akkor meg fenének lesz kedve vacakolni vele. ĺgy minimálisan elolvasni a könyveket, amiket kéne, ez nem olyan nagyon nehéz feladat, tekintve, hogy én választottam, vagyis érdekel. Suli, de hát egy kis szenvedés még belefér.
  • Ha már suli...de ez a jó része, nem vagyok akkora stréber, na! Meg kell csinálni az órarendet a nyárira, éééés rendet tenni a cuccok közt, és bevásárolni mindent, ami kifogyott - vagyis mindent, mert most teszteltem éppen, hogy a kb. 10 db. toll, és az összes szövegkiemelő élettartama egy szemeszter, így kb. mindenből új kell. Meg nem fogok új füzeteket venni, hanem ilyen kis dossziét/mappát/mit tudom én mit, amibe rakosgatom majd a lapokat, amennyi kelleni fog. Nem tudom, hogy néz ez ki, de majd csak találok valamit. Ezeket mind meg kell csinálnom addig, mert ilyen szempontból rendmániás vagyok, utálom, ha nincsenek rendszerezve a dolgaim. 
  • OLVASNI! Na, ez már végre a kellemes része. Még a jelenlegi könyvemet be kell fejezni, aztán a Fábián Jankát, és még az ĺgy szerettek ők kb. fele is várakozik rám. Aztán még biztosan van valami, amit elolvasnék, csak most nem jut eszembe.
  • Kimenni sétálni és fényképezni. Most nem tudom, mennyire lesz ez érdekes, mert tavaly ilyenkor hó volt meg minden, most meg marhára nem, de hátha inspirálódom, azért egyszer megpróbálom legalább. Mondjuk ezt Pozsonyban is meg lehetne oldani...hmm, egészen jó dolgokat juttatok a saját eszembe.
  • Egy nap komolyan megcsinálni, hogy egésznap pizsiben rohadni a tévé/laptop előtt és idióta filmeket nézni. Komolyan, eddig szégyelltem volna magam, de most, megérdemlem! :D 
  • Nem lenne rossz végre rendesen megcsinálni ezt a blogot külsőleg, mert már unom is, meg nem egy nagy szám, de sajnos technikai analfabéta vagyok, na de lesz rá időm, hogy informálódjak ezügyben.
  • Elmenni Pozsonyba - de hát ez természetes, nem is értem miért írom le. Na, meg vásárolni - ez csakugyan. Sőt, én még Bécsbe is elmennék, de hát nem tudom ezt össze lehet-e majd hozni. Egyelőre csak az én fejemben van meg a dolog.
  • Színház!!! Jane Eyre. Nem hiszem el! Ott akarok lenni, ott is leszek :)
  • Moziba is elmennék, de nem tudom, lesz-e valami, amit érdemes megnézni, majd informálódom.
  • Ja, és a legfontosabb csak most jut eszembe...ünnepelni! Hogy túléltük az első vizsgaidőszakot....(és túléljük!!) Elmegyünk a szépséges Sissis kávézóba, és úgy. Vagy akárhova...
  • Igen, barátokkal lenni. Ez fontos. Mostanában nincs sok időnk.
  • Több nem jut eszembe, így: felkészülni lelkileg a sulira, DE azért kikapcsolni, és nem azon agyalni, hogy mi lesz, csak élvezni a freedome-ot.

Na, és már alig lehet lelőni engem, csak írok, és írok....szóval, mindenki drukkol nekem, hogy holnap, holnapután meglegyen, és akkor ezek nem csak illúziók lesznek :D Most pedig, tűnés tanulni...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése