2014. február 15., szombat

Stupid questions

Teljesen másról akartam ma írni, de most eszembe jutott valami. Valami vicces. Túlságosan depressziós dolgokat írok ide, így most megmutatom kicsit a vicces oldalamat is. Arról jutott eszembe, hogy elolvastam valamit, amit kb. 5 éve írtam, és rájöttem, hogy akkor sokkal viccesebb ember voltam, és hogy kezdek besavanyodni XD Nem, amúgy annyira nem rossz a helyzet, csak eszembe jutott egy dolog: az idióta kérdések. Biztos mindenkinek megvan a maga kis toplistája, mi az, amit szörnyen utál, ha mások kérdeznek tőle, és amire nincs is normális válasz, szóval vagy nem mond az ember semmit (akkor bunkó), vagy (esetemben) valami szarkasztikusat (akkor meg flegma). Erre csak egyet tudok mondani igazából...


Na de lássuk "miből élünk", az én kedvenc idióta kérdéseim....
A legtöbbet anyum előszeretettel használja, nagyon profi ebben a műfajban.
  • Alszol már? Fent vagy már?   ( persze addig HMMM?-ög, amíg fel nem ébreszt...)
    Igen, alszom...
  • Otthon is vagy?
    Nem, időközben klónoztak, és ez a másik énem, míg az eredeti távol van...
  • Sötét szobában este 11-kor: Lefeküdtél aludni?
    Nem, a sötétben épp a plafonon lógást gyakorlom....
  • Kivel mész, barátnőkkel?
    Nem, Johnny Deppel, csak még nem tud róla...
  • Hajnali 6-kor, telefonban: Ugye nem ébresztettelek fel?
    Á, nem, dehogy...
  • Könyvvel a kezemben, TV előtt, stb. - Mit csinálsz?
    Füvet nyírok, hát nem látod?
  • Borzasztó arckifejezés. - Hogy vagy?
    Csodálatosan, mindjárt értem jön a rózsaszín repülő pónim, hogy elvigyen szivárványországba...
  • Te rocker/emo/goth/stb.stb. vagy?   (csak zárójelben emelném ki az ínyencségeket, hozzácsaphatjuk a sátánistát és a legutóbbi ROKKERESt - igen, így)
    Naná, mindegyik így sorban, váltogatom őket és így minden nap más kerül sorra.
  • Neked komolyan tetszik ez a zene?
    Á, nem, nem tetszik, kezdő mazochista vagyok, azért hallgatom...
  • Komolyan egyetemre jársz már?
    Nem, dehogy komolyan, csak vicceltem...
  • Mit tanulsz? (...) Tanítónéni leszel????
    Erre nem tudok szarkasztikus választ, csak csúnya nézést, ha épp nincs kedvem magyarázni a különbséget.
  • És tényleg tanítani akarsz??
    Nem, igazából kőműves akarok lenni, ez csak álca...
  • Mit fogsz csinálni, ha idegesíteni fognak a gyerekek?
    Törit tanulok, ismerek elég sok válogatott kínzást, természetesen....
  • A tanári fizetés alacsony, ezt nem tudod??
    Nem, természetesen nem tudom, én egy másik univezumban fogok tanítani...
  • Sokat magolsz?
    Naná, az a hobbim...
  • A magyart is szlovákul tanulod?
    Nem, azt üzbégül... (no comment. just no comment)
  • És érdekel amit tanulsz?
    Nem, undorodom tőle, csak a kezdő mazochizmusomat szeretném fejleszteni...
  • Na, mikor lesz már udvarlód?
    Majd ha szerzel nekem egyet....
  • Nem zavar, hogy én a te koroban már férjnél voltam?
    De, nagyon zavar, annyira, hogy aludni sem tudok emiatt, ezért gyorsan szülök is 1-2 gyereket a biztonság kedvéért.
  • Jó kedv. - Ittál?
    Naná, meg még szívtam is, és az a fehér bogyó sem fájdalomcsillapító...(ezt csak azért, mert valaki nem képes felfogni, hogy az ember minden tudatmódosító szer nélkül is jól érezheti magát)
  • Iskolából hazajövet: - Hol voltál?  (ill. telefonon: - Hol vagy?)
    Kocsmában, természetesen...
  • Hova mész? (...) Egyedül?Nem, viszem a kitalált barátomat is... 
Na, több most nem jut eszembe, de ha igen, pótlom mindenképp :D (Várom az esetleges továbbiakat!)

3 megjegyzés:

  1. "Mindjárt értem jön a rózsaszín repülő pónim, hogy elvigyen szivárványországba..."
    Hello Kitty társaságával csatlakozhatok hozzád? *-*

    VálaszTörlés
  2. Háháhá, az ilyeneket imádom és hasonló kaliberű válaszokat szoktam adni :DDD

    VálaszTörlés
  3. @Erica: Természetesen, anélkül el se indulok! :D
    @Klaudia Orbán: Helyes, helyes ;)

    VálaszTörlés