2013. május 12., vasárnap

What's up?

Igen, most kéne tanulni, most nagyon kéne, de nincs erőm. Mindig azt hittem, hogy az akadémiai hétre olyan szinten "megvilágosodom", hogy semmit sem fog kelleni tanulni. Hatalmas tévedés :D
Elbúcsúztattuk az iskolát még egyszer, utoljára, csütörtökön. Nem is gondoltam, hogy olyan szép nap lesz, mint amilyen volt. Körbeültünk, játszottunk, nevettünk mint az ovis gyerekek, és önfeledten szórakoztunk, igen, én ezt szeretem! :) Szép emlék marad ez az utolsó nap, sokkal többet adott nekem az a pár óra, mint a "puccos" szalagavató, hát nem hiába mondják, hogy a legjobb dolgok váratlanul, spontán történnek...
Tegnap EDDA koncert. Második az életemben, még emlékszem az elsőre, 12-13 éves lehettem, valami teljesen új élmény volt az egész. Most már nem annyira új, de minden egyes koncert valami pluszt ad nekem...imádtam másodszorra is, Patakyt, a fiát, a zenekart, a gitárszólókat, egyszerűen a hangulatot.
Ma előszülinapoztunk. Fura volt kicsit, mert tavaly épp a szülinapomra jött ki a vasárnap (micsoda mondat, inkább vasárnapra jött ki a szülinapom), most meg csak holnap lesz, és már özönlöttek a kívánságok és az ajándékok.
Kaptam cuki rózsaszín masnis tortát. Kiéltem a 10 éves koromból származó rózsaszínmániámat. 
Persze kétségbe ejt a töri. Miért ilyenkor kellett születnem?  Tanulok, tanulok, és mégis azt érzem, hogy még többet kéne, de arra meg sem erőm, sem kedvem. Most is itt ülök, már mindegy.

  

1 megjegyzés:

  1. Boldog Szülinapot! :)
    Az érettségi pedig biztos ,hogy sikerülni fog :)

    VálaszTörlés