2014. június 30., hétfő

Work, work, work

Igen, most meg lehet engem kövezni, de már most agyamra megy a szünet. Sosem szerettem a nyarat, meleg van, sok a szúnyog, nem lehet aludni, satöbbi. A szünettel meg úgy vagyok, hogy nem szeretem, ha huzamosabb ideig nincs mit csinálnom. Unalmas. Nem mondom, hogy nem jó pihenni, olvasgatni, filmet nézni, mert persze jó, de nem 3 hónapig egyfolytában. Azt hiszem az lenne nekem az ideális, ha egész évben mindig lenne suli vagy munka, csak egy héten kevesebb nap. Akkor sokkal jobban esik a pihenés, mint így, mert szörnyen monoton minden nap, mert persze 11-ig alszom, aztán egész nap nem csinálok semmi értelmeset, és megintcsak 1-ig fent vagyok. Nincs itt semmi, nem lehet semmit sem csinálni, unalom, egyhangú, semmi, fuj. Na ezért nem szeretem a nyári szünetet. És ezért akarok dolgozni. Mintha az olyan könnyű lenne!
Nem az. Már tavaly vért izzadtam, mert mindenkinek az volt a kínja, hogy nem vagyok egyetemista. Most mindenkinek az a kínja, hogy nem hosszútávra akarok dolgozni. Szóval mindig van valami gond, és még nem is valami extra jó helyekről van szó, hiszen legutóbb a Mekiből küldtek el ezzel. Aért nem adom fel, és küldözgetem a leveleket, amit nagyrészt leignorálnak. Tudom, hogy mindenki azt várja, hogy személyesen menjek be, de most komolyan, ha mindenhova bemennék, egész nyarat tölthetném azzal. Hogy aztán elküldjenek. Pozsonyban bementem 2 ruhaüzletbe. 4 órára keresnek eladót. Hát megéri nekem 4 órára beutazni? Még 8-ra megérné, de 4-re nem. Tavaly azt mondtam, nem megyektöbbet raktárba, és abba ahol tavaly voltam biztosan nem mennék még ha az lenne az utolsó hely a földön, akkor sem. De úgy néz ki mégis hasonló helyen fogok kikötni, ami elvileg jobb, de tudjátok mit, nekem már tökmindegy, csak ne legyek otthon. Most függőben van a dolog...egy helyre elvileg mehetünk pár hét múlva, de hát ugye semmi sem 100%-os (csak a halál), mindenesetre az olyan lehetséges. Abban az lenne a legjobb, hogy nem lennék egyedül, hanem többen lennénk barátnők és akkor jobb lenne. Meg elvileg ott nem úgy megy azért mint a tavalyi helyen. Még egy ilyesmi van, arról sem tudok még semmit. S még az a csomó hely, akiknek írtam az előbb is. Remélem. Nagyon nagyon remélem.
Az ember azt hinné, brigádot találni könnyű, de NEM. Leszarják az embert, egyszerűen nem reagálnak. Nem értem, akkor minek teszik fel a hirdetést, vagy ha már nem aktuális, miért nem törlik. Vagy egyszerűen csak írjanak annyit, hogy NEM. De nem írni semmit egyszerűbb. Az ember meg csessze meg.
Ha tudnék angolul, mehetnék idegenvezetőnek 8 eurós órabérért. Ha 25 kilóval könnyebb lennék, mehetnék hoszteszkendi 4 órára 35 euróért. Hát igen, life sucks. Maradt a csomagolás.
(És jövőre rágyúrok az angolra és megszerzem a 36-os méretet (álmomban))
.

2 megjegyzés:

  1. Szia! kovetlek egy ideje instan, onnan talaltam meg ezt a linket. :)
    Remelem azota megoldodott a munkaugy, nagyon is aterzem, mert en is mar legalabb egy honapja epkezu munkat keresek (mindezt megyeszekhelyen) de mindenhol azt kaptam, hogy elobb kellett volna jelentkezni blabla. Szoval it sucks, de csak fel a fejjel ;)
    Nori

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia, örülök, hogy idetaláltál :) Igen, most úgy tűnik megoldódott, kedden összejött a dolog és szombaton megyek első nap - igen, ez is olyan hogy hétvégén ki akar már dolgozni, de hát ez van, már úgy voltam vele nhogy mindent elfogadok. Remélem, neked is összejön mihamarabb :)

      Törlés