2013. július 1., hétfő

1/3 - June

Eltelt a nyári szünet egy hónapja. Július elseje van.
Nem mondom, hogy csak úgy elrepült, de tény, elég gyors volt ez az egész. Persze mindig annak tűnik, még ha éppen nem is úgy van. Valakinek csak most kezdődik a szünet, én meg már 1 hónapja otthon vagyok. 2 hónap is soknak tűnt, 3 meg végképp. Nem bírom sokáig a semmittevést. Hülye vagyok.
Valahogy nem volt kedvem írni ide, meg nem is nagyon volt mit. Vagy lett volna, csak nem tudtam megfogalmazni. Jó lenne írni minden hónap végén egy ilyen összefoglalót, majd meglátjuk, sikerül-e.
Június. Az eleje összeolvadt május utolsó napjaival, még az érettségi utánról. Aztán jöttek az esős napok, cseppet sem nyári hangulattal, z olvasással és filmezéssel töltött napok.
Voltam Pozsonyban is, bár nem sokszor, néha jó távol lenni tőle. Fogom még látni eleget.
Aztán jött egy hétnyi kánikula. Utálom a kánikulát. Akkor volt az osztálybuli is, az jó volt. Hajnalban sétálgati a Duna-parton, igazán idilli. Aztán meg átaludni a napot, ez már csak így van.
Voltak tervek, melyek nem valósultak meg, de olyanok is mindig vannak. Végül egész jól zártuk a júniust. Nem mondom, hogy a kedvenc hónapom volt, de nem volt rossz sem. 3-szor is volt névnapom, és a többség az egyikre sem emlékezett, de hát mir is várjak ilyen névvel? (:D)
Persze néha most is van olyan érzésem, hogy eltelt egy hónap, és nem csináltam semmi értelmeset. 
Olvashattam volna többet. A szünet elején belekezdtem, hisz suliidőben nem volt rá sem időm, sem energiám, aztán a kánikula idején valahogy megakadt az egész, de ezt még szeretném behozni.
Kezdtem Fábián Janka Adél és Alizával, melyben kicsit csalódtam, de azért nem mondom, hogy rossz volt, csak nem ezt vártam. Aztán jött Coelho és Brida, az tetszett, csak nehéz olvasmány volt, így sokáig tartott olvasni, de élmény volt. Aztán elkezdtem a Noszty fiú esetét Tóth Marival, de annak ellenére, hogy tetszett/tetszik, nem jutottam sokáig, valahogy lassan olvasódik, de remélem befejezem még. ĺgy párhuzamosan elkezdtem Závada Pál regényét, a Jadviga párnáját, mellyel kapcsolatban vegyesek az érzelmeim, nagyrészt nem tetszik eddig, de kezdem felfedezni az érdekes részeit. De nem vagyok biztos benne, hogy befejezem. Remélem, júliusban "termékenyebb" leszek. Ja, és írni is kéne.
Viszont találtam egy új sorozatot, a New Girl-t, melynek az eddig megjelent 2 évadját megnéztem, és nagyon tetszik. Sajnálom, hogy nincs több, mert most nem tudom, mit nézzek, bár van még 1-2 elmaradt Downton Abbey részem, de új részek ilyenkor semmiből nem jönnek ki. Egy részt megnéztem a How I met your motherből is, de idegel a magyar szinkron, angol feliratosat még nem találtam (mondjuk nem is kerestem még). Igazából sok részt láttam már belőle, de fogalmam sincs, melyeket láttuk anno angolon.
Hát most már ennek is vége, és "hello, july", kíváncsian várlak :) 



1 megjegyzés:

  1. Szia! Kaptál tőlem egy díjat:))) http://beautybyjuctus.blogspot.sk/2013/07/liebster-blog-award.html
    <3 Puszi:Juctus

    VálaszTörlés