2013. július 14., vasárnap

Pohoda 2013

Vége lett a Pohodának. Ez volt a második, részben hasonló  a tavalyihoz, sok dologban azonban egész más.
Most csak a zenékről szeretnék írni, mert elég sok mindent hallottunk, volt kellemes és kellemetlen csalódás egyaránt.

Polemic
Sokat hallottam már róluk, de nem igazán ismerem a számaikat. Reggae, vagy inkább ska, nem rossz zene, elég tombolós, de azért nem lett a kedvencem, talán 1-2 számukra még rákeresek.




Kaiser Chiefs
Második koncertre ez lett a legeslegjobb a 3 napból, hiába gondoltuk, hogy majd valaki biztos lekörözi őket, nem így lett. Abszolút kedvenc. Hallgattam őket már előtte is, tetszett, de nem számítottam ennyire jóra. Most éjjel-nappal őket hallgatom. Akkora showt csaptak, hogy csak na. 



Smashing Pumpkins
Ehhez meg úgy álltunk hozzá, hogy biztos nagy buli lesz, erre 3-4 szám után mindannyian "ez meg mi?" fejet vágtunk, mert az, amit "Smashing Pumpkin" leművelt a színpadon, minden volt, csak jó előadás nem. Valahogy teljesen más volt minden, mint az előtte hallgatott számokban, nem kommunikált a közönséggel, azt hitte, hogy ő az atyaúristen minimum  ráadásul el is volt combosodva, és úgy nézett ki, mint egy pocok.  Egyszóval ez úgy nem jött "át" nekem, és sok más embernek sem.

Sam Lee & Friends
Szinte csak véletlenül mentünk el erre a koncertre, de kellemes zene volt, olyan végigülős, szemlehunyós.  

Maïa Vidal
Egy hiperaranyos csaj, kellemes zenével. Rajta látszott, hogy tényleg örül a tapsnak, az elismerésnek, és egyáltalán, nem játszotta a nagy sztárt. A zenéje meg egészen csodás, bár nemhallgatok igazán ilyen stílusú számokat, de ő megfogott a virágos hippilány stílusával.




Bloc Party
Itt talán jobbra számítottam, az énekes nem nagyon jött be, de annyira nem is volt rossz. Hallgattam őket előtte, van 1-2 jó számuk, de kb. ennyi.




Kate Nash
Egy számát ismertem, és az tetszett, így gondoltam, megnézzük, erre a Lily Allenes pop stílushoz képest egy ilyen pop-punk, vagy nem is tudom minek nevezzem stíusban játszott. Nem jött be, ott is hagytuk egy idő után. Kár, pedig a régi stílusa egészen tetszett.




Tony Allen
Róla semmit sem tudtam, csak híresztelték, hogy a világ legjobb dobosa. Hát biztos, engem ez a zene valahogy nem fogott meg, igazából nem is emlékszem rá.


Ghymes
Magyar zene egy szlovák fesztiválon, ezt meg kell hallgatni. nem is bántuk meg, egészen különleges, bár nem épp a stílusom (mint sok más sem ugyebár), de tetszett. ha nem sietünk Atoms for Peace-re, akkor talán még jobban is élveztem volna.


Atoms for Peace
Még egy olyan dolog, amitől nem estem hanyatt, bár itt nem is számítottam sokkal jobbra. Igazából egyrészt nem volt rossz, másrészt amúgy is csak Flea miatt voltam kíváncsi rájuk (aki nem "flea" hanem "flí", de nekem akkor is Flea marad, ha fene fenét eszik is), benne nem csalódtam, őrült, mint mindig :), szoknyában lépett a színpadra, igazából nem is lepődtem meg :D Viszont ez a Thom Yorke-féle, kissé Radioheades zene nem az én világom. 2 órás koncert alatt unalmas lett sajnos.


Kouyaté Neerman
Ez a kimondhatatlan nevű francia zenekar, ami nem rossz, de nekem tipikusan az az altató zene, pedig nem volt lassú, inkább erős zene, de mégis, egyszerűen engem a folyamatos instrumentális zene untat.


Ewert and The Two Dragons

Ezt is ülve hallgattuk, nem az a tombolós zene, de el lehetett hallgatni, nem éreztem rossznak, olyan közepes volt.


Orquesta Buena Vista Social Club
Ez egy kubai zenekar, olyan latinos zenét játszanak, amit magamtól biztos hogy nem hallgatnék, de így egészen tetszett, még táncolni is volt kedvem rá, hát igen, ez sem történik gyakran.


Nick Cave and The Bad Seeds
Az utolsó koncert nagy durranás volt szeirntem. Bár nekem a Kaiser Chiefs tetszett a legeslegjobban, de Barlang Miki se volt semmi. Bár talán csak nekem tetszett, de nekem "átjött" azért. Bár az előzőleg hallgatott jazzes stílus után majdhogynem blac metál koncerten éreztem magam, csakhogy én szeretem a tombolós zenét, így nem zavart. Nick elég vitatott személy, nem lehet eldönteni, hogy most szimpatikus-e vagy nem. Sajnálom, hogy a kedvenc számomat nem játszotta.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése