2014. augusztus 3., vasárnap

Wedding's in the air II.

Ezen is túl vagyunk. Igazából nem volt olyan rossz.
Kezdve azzal, hogy végre többé-kevésbé elégedett voltam azzal, ahogy kinézek. Figyelem, ilyen nem történik gyakran! Ezáltal köszönet a fodrásznak, hogy az én hajnak nem nevezhető kupacnak a fejemen-ből kihozta azt, amit kihozott. A legszebb bók, amit kaptam a külsőmet tekintve egyik nagynéném megjegyzése volt: "te éhezel?" - Nem, ez most nem irónia, komolyan nem mondhatott volna szebbet. Ugyanis ez valami olyasmit jelentett, hogy jobban nézek ki, mint 10 kilóval ezelőtt. Jó érzés!
Mondjuk rohadt meleg volt, ami kissé levitte az élvezeteket, meg kell hagyni. És a pálinka, amivel itattajk, nem javított a helyzeten, igazán. Utálok alkoholizálni, mert mindig bőgök. Tegnap valahogy sikerült eltalálni azt a mértéket, mikor én is csak vihogtam (Bár ez fura, mert azért nem volt az olyan kevés. Volt már, hogy egy kortytól bőgtem, itt meg bennem volt két feles meg valami édes vodka vagy mi. Öregszem, hiába.). Vagy lehethogy az a kék szempár tehetett róla? Ahh, nem tudom, de nagyon szép volt. Mármint a szempár. A tulajdonosuk nem lett volna semmi extra, de azok a szemek! Figyelitek, hogy utóbbi időben rá vagyok kattanva a szemekre? De most komolyan, egy pasinak ha szép szeme van, nyert ügye van. Egy szép tekintettel szinte bárkit levesz a lábáról. Vagy csak engem? Imádom a gyilkosan szép szemeket. El lehet veszni bennük.
A zene természetesen siralmas volt, na de a fentebb említett állapotban már annyira mindegy volt nekem is, hogy 10-kor már vidáman vonatoztunk meg minden. Jó társaság volt, meg kell hagyni, bár nem vagyok az a táncos alkat, nagyon nem.
Nem is tudom, mit mondhatnék még. Szóval ezeknek az eseményeknek is megvan a hangulatuk, és olyankor átérzi az ember, de...valahogy nem az én stílusom. Értitek, egyszerűen nem tudom beleképzelni magam, ez nem én vagyok. 
Most lábadozom vagy mi. Még mindig nincs túl nagy étvágyam, meg álmos is vagyok, pedig "már" negyed háromkor mentem aludni. És holnap munka, és higgyétek el, jelen pillanatban semmi kedvem hozzá.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése