2014. augusztus 25., hétfő

The autumn is coming

Nekem már ősz van. Akkor jött el, mikor reggel fáztam rövidujjúban, és örömmel konstatáltam, hogy kabátot kell vennem. Pedig amúgy higgyétek el, utálok fázni. Már ami a -20 fokos fázást illeti. De elég a kevesebb is...a decemberi/januári fagyos reggeleket utálom. De ez a kellemes hideg, ez jó. Mikor vékony kabátban vagy kint, és 10-15 fok van, azt kibírnám. Még a 20-25 fok is rendben van, de utálom a nyarat, és végre, végre vége! Ez már nem nyár, ha kellemes idő is van, ez már őszies meleg, és már csak egy hét és szeptember.
Szeretem az őszt, pedig régen utáltam az októbert, mikor olyan sötét és hideg volt, de mára megszerettem. Főleg ha olyan kellemesen napos, de mégis érzed az idő csípősségét. Szeretem, ha hosszú ez a vénasszonyok nyara, vagy hogy hívják. Lassan jobban szeretem az őszt, mint a tavaszt, a táj is olyan szép, és az sem zavar, ha esik az eső, olyankor jó bent üldögélni és olvasgatni meg kávét inni. Nyáron még bent sem szeretek lenni, zavar a meleg, nem tudom, fura vagyok. Télen meg már túl hideg van. Nem szeretem a végletes időjárást, ezért is ősz forever!
Aztán meg mindjárt iskola. Tudjátok, ez sem baj, én szeretem az iskolát (ha nincs vizsgaidőszak...). Meg végre valami rendszer lesz az életemben, és ezért utálom a nyári szünetet, mert akkor nincs. Ez kell nekem. 
Azt mondják, jó vagyok az érzelmek leírásában, de úgy érzem, akkor sem tudom átadni, mit is jelent nekem az ősz, az egész világával együtt. Sokat. 
Ilyenkor vicces belegondolni, hogy szerdán megyek nyaralni. Az már inkább őszölés lesz (de hülye szó :) )...annál jobb! :D  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése