2013. október 11., péntek

To be loved

Nem gondoltam volna hogy valaha még le fogom ezt írni. Szerelmes akarok lenni. És amit még jobban akarok, hogy viszontszeressenek. Jaj, de nyálas vagyok...
De hiába, a magányt meg lehet szokni, de boldoggá sosem tesz. Hiába néha úgy tűnik, hogy mindegy, hiányzik egy-egy ölelés, vagy bármilyen érintés. Hiányzik az a gyomorgörcs, meg az étvágytalanság is. Az, hogy legyen egy ember akit tökéletesnek látok, minden körülmények közt. Akinek a tekintetében megvan az a varázs, amit keresek. Ha már az ember egyszer átéli, és közel van hozzá, szinte érzi, milyen lehet boldognak lenni, repked a rózsaszín felhők közt...aztán már nehéz elhinni, hogy ez nem fontos, nem kell. Tegnap, Pozsony esti fényeiben láttam egy párocskát andalogni a lehullott  falevelek között. Annyira boldognak tűntek. Kicsit fájt a szívem. Érzem, hogy saját magmban van a megoldás, de nem találom. Talán nehéz velem, de igazán, én még egy bokorba is bele tudnék szeretni, ha az kedves lenne velem.
Olyan szánalmas vágyaim vannak. A többi korombeli már talán a közös életet tervezi a párjával; én csak arra vágyom, hogy fogják meg a kezem. Ennyire rossz idealistának lenni? Be kéne érni azzal "ami van"? Kérdések, kérdések mindenhol.
Talán nem szerencsés ilyen állapotban írnom, de mindegy. 3 ember olvassa ezt az egészet. Talán már annyi sem. Mindegy is, hiszen kell nekem is egy lelki szemetesláda.
Szerelmes akarok lenni. Bárcsak lenne egy jelzés, egy pont a kiválasztott ember válla felett. Akkor nem követném el még egyszer azt a hibát, amit valószínűleg el fogok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése